Florida reis deel 2

6 maart 2016 - Plant City, Florida, Verenigde Staten

Hi allemaal,

Gisteravond om 22.50 uur waren we onder zeil. We hadden het idee dat we de nacht wel mooi zouden door slapen maar helaas…. Om 04.00 uur waren we al een keer wakker en om 05.29 uur zaten we al aan de koffie hahah. Hadden we wel een mooie lange dag! En vandaag is DE DAG! Vandaag krijgt Anneke het cadeau voor haar 50e verjaardag: een concert van haar favoriete band Cheap Trick.

Maar eerst contact via skype met onze mannen en daarna douchen en ontbijten. Het is een prachtig hotel met van die mooie bomen er om heen met dat hanging moss er aan. Na het ontbijt drinken we nog een bakkie buiten in de eerste zon.

We checken uit en onze eerste stop is Walmart. Altijd zooo fijn om hier je vakantie te beginnen! We vermaken ons hier ruim een uur en gaan met verschillende tasjes naar buiten. Ook de CVS nog even aan gedaan en toen even een coffee to go van de Mac mee in de auto. Want we zijn druk… J De volgende stop is Macy’s bij het Orlando Fashion Square. Hier is Anneke’s eerste blije momentje van vandaag… het is Estee Lauder’s gift time! En gratis toilettas met grote inhoud bij aankoop van $35.00 Verder hebben we niets gekocht. Toen de TomTom op Lakeland gezet voor ons hotel. Het was super druk op de 4, helemaal het stuk met alle afslagen naar Disney.

Om 14.30 uur waren we bij het mooie hotel The Terrace in Lakeland. Ligt mooi aan een meer, het is een elegant oud hotel. Even een uurtje op de kamer geweest en we hebben ons opgeknapt en onze gympies aangetrokken ….klaar voor het festival.

Naar Plant City was het 20 minuten rijden. Bij het Strawberry Festival aangekomen was het even file rijden. Maar er waren gelukkig nog (betaalde) plekken vrij. Het was een soort grote kermis met tig eet-kraampjes en winkeltjes en dus ook een groot podium waar 10 dagen lang diverse bands optreden. We hebben wat rond gelopen en een simpel (niet echt te pruimen) patatje met een hotdog gegeten. En toen naar de ingang van het terrein waar Anneke wilde proberen de bandleden te spotten. Daar zagen we dat een stuk of 25 man met een sticker op liep en waarmee ze dus blijkbaar van te voren een meet and greet hadden GV%2D%*!! Anneke had van alles geprobeerd om dit ook te regelen maar dat was dus niet gelukt. Wij vragen hoe die lui dus aan die sticker kwamen, maar dat bleef wat vaag. Ze hadden op de één of andere manier connecties. Toen deze mensen door het hek mochten heeft Anneke nog gesmeekt of we mee mochten “all the way from Holland” en “ I’m the biggest fan” hahahah maar het hielp niet. Door een spleetje in het hek wel wat foto’s gemaakt maar goed, het was ZWAAR BALEN.

Daarna konden we naar onze plekken en we zaten in de 2e sectie. Prima plekken. En toen begon om 19.30 uur het concert. Tja…wat kan ik zeggen. Anneke was H E L E M A A L  H A P P Y. Het is echt de aller beste band ter wereld en de lead zanger is de mooiste man op aarde (haar woorden…lol). Need I say more?   Hoe leuk is dit verjaardagcadeau? (en ik was blij met mijn oordopjes….)

Na het concert nog even na gekletst met andere fans en toen een overheerlijk strawberry shortcake gegeten.

Om 23.00 uur waren we op de kamer.

Wat een gave dag. Natuurlijk ook vanwege het concert. Maar ook “gewoon” het hier zijn…heerlijk auto rijden…beetje shoppen, heerlijk weertje…goed hotel….goed gezelschap!