Florida deel 8

12 maart 2016 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Hoi,

De laatste dag alweer….

Ze kwamen gisteravond om 23.00 uur thuis en toen hadden ze sandwiches bij zich. Ik had al even een powernapje gedaan. Het smaakte allemaal heerlijk en even later ons bedje opgezocht.

Vanmorgen om 08.00 uur aan het ontbijt, Ian maakte zelfs sunny-side-up eieren voor ons. Wat een service! Anneke en ik hebben onze bikini aangetrokken en zijn naar het strand gegaan. Ook vandaag weer rode en paarse vlag, dus zwemmen mocht niet. Wel even met de voetjes in het water geweest. We hebben heerlijk liggen zonnen tot 13.00 uur. Daarna opnieuw langs de sandwicherie voor een gedeelde sandwich en een verse milkshake. Dit hebben we bij het appartement buiten op het terras opgegeten. Life is good!

Toen douchen en ondertussen waren A&I ook weer thuis. We hebben nog wat zitten kletsen. Voor de laatste keer een rondje Miami Beach gelopen. We zijn in het hotel geweest waar zij hebben gewerkt (The Clay), op een terrasje wat gedronken, een stukje over Washington Avenue gelopen, een ijsje bij de Mac en terug via Lincoln Road Mall. En toen was het echt tijd om te gaan. We hebben de lange broek weer aan gedaan en samen met Annukka onze auto opgehaald. Hier hadden we een man die onze zware koffers in de auto zette…hahahha. Bye Bye Annukka and Ian, thank you again!!!

Eerst nog even aftanken en daarna nog een klein hapje bij de Taco Bell. Nu kan net nog…. Het is zoals altijd erg druk maar binnen het half uur hebben we onze auto ingeleverd. Met de Miami Mover naar het vliegveld waar we werkelijk kilometers hebben gelopen. Vanuit de aangegeven balie werden we ergens anders naar toe verwezen, daar de koffers ingecheckt, maar daar mochten we niet de ingang naar de terminal nemen. Oke, we hebben alle tijd, dus terug gelopen. Gaat die voor onze neus dicht. Helemaal weer terug naar die eerste ingang. Schoenen uit, jassen uit, laptop uit de koffer, de overige zooi op de band en door de security check. Omdat we nog alle tijd hadden ook nog even langs wat winkeltjes gelopen en zowaar nog een leuke winkel met allerlei items 3voor $25.00, dus ik scoor sieraden en een tasje.

Op dit moment zitten we aan de koffie, ons gratis half uur internet van Miami Airport te gebruiken (hoe gul….) en over 1.5 uur gaan we de lucht in. 9 uur later staan we op Schiphol waar we de trein naar Almelo pakken. Dit keer hopelijk zonder storingen. En dan……..komt Martin ons van de trein halen en rijden we naar ons huis waar Jeroen dan waarschijnlijk net terug is van zijn werk. Ondanks onze gave vakantie echt super om dan weer bij onze mannen te zijn.

Net zoals in mijn eigen blog (Jeroen en Mieke op reis) eindigen we met de eind conclusie.

Conclusie Anneke: G E W E L D I G E  V A K A N T I E

Zoveel gelachen, gezien, gedaan, genoten, gekocht…..vanaf nu sparen voor onze 60ste verjaardagen

Conclusie MiekE:  G E W E L D I G E  V A K A N T I E

Hahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahah

Bedankt voor het lezen en de leuke reacties!

Anneke en Mieke

ps: blijf kijken onder kopje foto's als hier ook geen foto's onder staan

1. Edith:
    12 maart 2016
    Echt super genoten van je enthousiaste verhalen!!
  2. Vonne:
    12 maart 2016
    Zucht... Jammer het is weer afgelopen
  3. Miriam:
    12 maart 2016
    Jammer dat het al weer voorbij is. Voor jullie natuurlijk, maar ook voor ons.
    Goede terugreis gewenst.
  4. Irma Helle:
    12 maart 2016
    Superleuke verhalen elke dag. Wat gaat het toch snel voorbij maar leuk om aan terug te denken....
    Voor nu thuis nagenieten met jullie mannen.
    Tot gauw.
  5. Barbara:
    13 maart 2016
    Wat een leuk reisverslag weer. En wat supergaaf om zo samen je verjaardag te vieren. Je 50e nog wel. Heel bijzonder ! Inmiddels zijn jullie waarscheinlijk al weer thuis bij jullie mannen. Ook fijn toch :-)
    groetjes Barbara